Twinning part 2... of eigenlijk part 1...

Een tijd geleden vroeg de 8-jarige dochter van vrienden of ik ook niet eens een rokje voor haar wou maken.
Ik had nog wat overschot van de eenhoornstof en ze liet me een simpel A-lijn rokje zien dus natuurlijk wou ik dat voor haar doen.
Ze was superblij met het rokje en ik eigenlijk ook want het staat mooi en stak bijna letterlijk op een half uurtje in mekaar.


Ik had de eenhoorstof in een opwelling gekocht als couponnetje bij Madeline de Stoffenmadam en zelfs na Roos haar trui en dit rokje bleef er nog wat stof over dus maakte ik identiek hetzelfde rokje voor mijn 4yo. En blij dat ze was!!! Nu kon ze "tweelingen zijn" met Luna, die 4 jaar ertussen is echt een detail voor haar... Als de outfit maar goed is!!








Nu ik dan toch bezig was kon ik evengoed haar Elsa pop voorzien van ook eenzelfde exemplaar...
UNICORNS everywhere


Na deze set wilde ze dan natuurlijk ook "tweelingen zijn" met haar broer en kwam de kippenjurk tot leven.


Stof: Madeline de stoffenmadam
Patroon: uit de losse pols





Reacties