Trotse mama, trotse DIY'er

En dan was het eindelijk zover, na een hele intense week met extra oefenavonden vond de 2-jaarlijkse dansshow van dansstudio cirkels plaats.
Best spannend vooruitzicht om zoonlief voor het eerst samen met zijn hip-hop vrienden te zien optreden voor een publiek van +/- 300 a 400 mensen en dan ook nog eens alle 9 in broeken die door mij werden gemaakt....
Dubbeltrots noemen ze dat! De jongens waren voor het eerste van de 4 optredens best zenuwachtig, maar de ontlading en de vreugde na hun eerste optreden was super intens! Heerlijk om te zien. Uiteraard rolden er bij mij van achter de coulissen ook enkele tranen over de wangen.... Emo-mama noemen ze dat zeker...
Van de 4 optredens heb ik onze jongens mogen begeleiden bij 3 voorstellingen. We hebben gelachen, gespeeld, veel over en weer moeten rennen en soms heb ik me een beetje boos moeten maken omwille van hun (onschuldig) kattenkwaad maar uiteindelijk heb ik er ook super van genoten. Als er ooit ene van deze groep een topdanser wordt heb ik hem toch maar mogen begeleiden bij zijn eerste podiumervaring hé :-)

En eigenlijk was ik ook nog eens extra trots. Dochterlief die eigenlijk al heel lang had beslist om niet mee te doen aan de show, was na 2 keer kijken in het publiek er ineens van overtuigd om de 2de dag ook toch eens een "sneeuwvlokje" te zijn. Tranen met tuiten heb ik gehuild vanop de tribune! Zo een grote overwinning voor haarzelf!!!

Een topweekend voor een mama en een DIY'er dus! Ik lag zondag wel reeds om 21u in bed, wat niet van mijn gewoonte is maar de vele emoties hadden mijn lichaam toch wel een beetje uitgeput!

Op naar een volgend projectje!!!


Met dank aan dansschool Cirkels om mijn zoon deze ervaring mee te geven en het vertrouwen in mij om de jongens hun broeken te maken en aan Nancy van Madeline de stoffenmadam om de stof en boordstof te sponsoren!!!!



 

Reacties

  1. Maar ik wist helemaal niet dat jij blogde?! Zo'n toffe broeken! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik doe mijn best :-) Maar ik krijg mijn blog niet zo van de grond... hij wordt heel veel gelezen maar volgers wil niet zo goed lukken.... enige tips?

      Verwijderen

Een reactie posten