Korte naaidip

Na het maken, en op maat verstellen van 9 Domi's voor de hip hop van zoonlief had ik het even gehad met naaien.... dacht ik.... Ik begon terug even te breien voor dochterlief maar de naaimachine bleef toch lonken. Daan zijn Billie's (zonen09) werden te klein dus het werd tijd om er snel eens  wat nieuwe te maken. Ik maakte opnieuw een 128 maar verlengde hem tot een 134 gezien de zoon enkel in de lengte groeit...
Ik besliste om er eerst eentje te maken om even te testen of dit niet te lang werd als ik een boord zou gebruiken.
Ik liet Daan even kiezen uit de stofjes die ik nog had en hij koos voor de "Amerikaanse zee-arenden".... zoonlief is graag met de natuur bezig dus volgens hem is dit de correcte benaming.
Ik had er nog een half metertje van liggen en dit bleek de perfecte hoeveelheid te zijn voor de raglan-billie in deze maar.... Note to myself: Maak je halve metertjes jongensstof op want straks kan je er niets meer mee doen :-)....
Zoon is tevreden... mama dus ook dus we kunnen aan het bandwerk beginnen voor deze zomer

Reacties