Een stapel zwarte broeken

Maandagavond... Snel koken voor de kindjes en ze daarna gezellig samen een filmpje laten zien....
Dat gaf mij net genoeg tijd om de 3 laatste broeken af te werken... Alle 9 zijn ze klaar nu... eindelijk...
Want ik heb het met heel veel plezier gedaan maar steeds datzelfde stofje... das toch niets voor mij hoor ;-) Ik wissel graag af. 

Vanavond neemt mijn man de broeken mee naar de dansles (hij speelt graag vaste chauffeur van enkele kids in de buurt omdat hij dan kan genieten van die superleuke babbels in een auto vol 8-jarigen ;-), "je hoort nogal wat" zegt hij elke keer :-) )

Hopelijk passen ze allemaal en heb ik vanavond misschien al een leuke groepsfoto van de jongens in "mijn" broeken!!

Bedankt sofilantjes voor dit heerlijke patroon en nog een dikkere merci aan Nancy van Madeline de stoffenmadam voor de sponsoring van de stof!!!


Reacties