hanen en lama's



Het 2de deel van het geboortesetje voor mijn schoonzusje is bijna klaar maar ik kan het niet helpen, kleding is toch meer mijn ding... Daar brengt het boek "I love sweaters" echt de oplossing voor. Eenvoudige patronen, vlotte uitleg dus ideaal voor een snel tussendoortje.
Ik had me vorige week laten verleiden door de rooster stof van See you at six en de lama's van Eva Mouton. Het BOI patroon voor zoonlief zat supersnel in mekaar en Daan was er superblij mee.






Dochterlief vond de stof ook zo geweldig dat ik voor haar ook een hanenjurk moest maken... Ah ja... want dan zijn ze tweelingen... zei ze (die 4 jaar die er tussen hen in zit even vergetend :-) )
Jammer genoeg had ik niet genoeg stof over, maar die heb ik ondertussen al snel bijbesteld bij Madeline de Stoffenmadam. Als troostprijs maakte ik snel nog een VILLAPAILITA uit hetzelfde boek. Gelukkig was ze hier ook zeer tevreden mee... Nu maar snel een patroon zoeken voor haar hanenjurk ;-)



Reacties