Utrecht en de lapjesmarkt

Een tijdje geleden kregen mijn man het idee om eens te gaan bivakken met Daan... Grote plannen maar er werden weinig effectieve voorbereidingen getroffen... Tot... hij zijn plan deelde met de papa van een vriendje / voetbalmaatje van Daan... Opeens ging alles snel en de mannen zouden van afgelopen zaterdag op zondag met de fiets naar de bivak rijden en daar vernachten.
Ikzelf en de mama van het vriendje zagen dit natuurlijk als kans om samen met onze meisjes te gaan shoppen en in een leuke stad.
De laatste week werd het wel een beetje twijfelachtig want de weersvoorspellingen waren niet echt goed... Onze mannen waren vastberaden: ze zouden gaan bivakken...
Ik wachtte toch even last minute af om een hotelletje voor de dames te reserveren omdat ik niet echt zeker was of de plannen nu wel of niet zouden doorgaan.
En jawel... in de week voor de bivak kregen we een  berichtje van de trainer van de voetbaljongens dat ze die zondag een tornooi moesten spelen. En dat wilden de jongens natuurlijk ook graag. Dus de bivak zou doorgaan van vrijdag op zaterdag... En wij, dames zouden zaterdag naar een dichterbij stadje gaan zonder te logeren...
Tot ik vrijdagmiddag ontdekte dat de lapjesmarkt in Utrecht op zaterdag doorging. Ik zocht snel een plaats om na het werk naar te vertrekken en ook wij vertrokken vrijdag rond 19u.

We hadden een hele fijne avond en dag met onze meisjes met volgend resultaat: ;-) (en onze mannen hadden het ook fijn en heel goed op hun avontuur)




Reacties

Een reactie posten