Woopwoop

Et voilà... Het resultaat van de opschorting van de breiplicht! Een zalig warm "jurk-jasje" voor Roos. Heerlijk om nog es iets op een paar avonden af te hebben😄 Roos heeft er ook direct van genoten aan het voetbalplein. Lekker warm en heel comfortabel. Het patroon is  van Ottobre (4/2014 - banana sweet) en de stof komt van bij de gezelligste stoffenwinkel van het land, madeline de stoffenmadam. Ondertussen ben ik ook jarig geweest en heb ik van manlief een snijmat gekregen. De lineaal heeft hij besteld en het rolmesje komt er door een andere gulle gever ook aan! Snel volgend project bedenken dus! Woopwoop!

Reacties

  1. Jouw enthousiasme over kleding maken werkt in zoverre op mij door dat als ik in een winkel met stofjes loop ik heel vaak denk: dat zou Marian vast leuk vinden om iets van te maken. Volgende keer als ik naar Nederland kom toch eens wat meenemen in mijn koffer :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten