Over opgeven... of nee... over opnieuw beginnen:-)

Mooie belofte aan mezelf... geen creatieve uitspattingen meer voor de breiprojectjes af zijn...
Nee, echt niet... het breien werd een opgave, wat ik hiervoor nog nooit had ervaren. Dus geen zin in breien en naaien, tja, dat mocht niet.
Gelukkig moest ik wel even aan mijn naaimachine gaan zitten want kleine Evelijn was ter wereld gekomen en haar cadeautje was al af maar ik zou ook nog rokjes maken voor die 2 knappe zussen. Ik mocht dus even zondigen! En die zonde proefde naar meer... direct ook nog maar een rokje voor de mini Evelijn erbij gemaakt én mezelf ontheven van die achterlijke taak om eerst andere projecten af te werken... Ne mens moet gewoon maken waar em zin in heeft, anders gaat het concept "hobby" verloren!!! En ja, zijn die projectjes dan te laat af voor mijn eigen kids dan is er nog altijd kleine Evelijn of een ander kleintje die er plezier van kaen hebben. Oftewel... Mijn volgend patroon is al overgetekend, vanavond stof knippen en dit weekend nog eens iets voor dochterlief maken ;-)

Reacties