afwerkperikelen...

Jullie kennen het vast allemaal... In gedachten zovele leuke projecten willen beginnen maar er ook nog zoveel onafgewerkte hebben liggen... Wel ik heb me voorgenomen de projecten die het risico lopen "te klein te zijn vooraleer ze af zijn" eerst af te werken. Vooral een heel leuk gebreid lace vestje voor mijn dochter komt hiervoor in aanmerking. Op zich heel leuk om te breien want het is er zo ééntje waar je toch wel wat moet bij nadenken en dat vind ik heel leuk maar aan de andere kant: net terug beginnen werken na een heerlijke vakantie dus niet altijd zin om na te denken:-) en dan ook nog al die mooie stofjes hebben liggen waar ik mijn schaar in wil zetten!!! En dan ga ik langs bij madeline de stoffenmadam om enkel de laatste nieuwe maison victor te kopen en kom ik daar buiten met een zalig winterstofje voor Roos en een leuke tricot voor Daan. Ondertussen zie ik op facebook ook nog eens het heerlijke patroon Billie van Zonen09 passeren....
Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Maar ik ga ervoor! ik ga dat vestje eerst afmaken en o god, wat haat ik mezelf nu al dat ik deze belofte op mijn blog post ;-)

Reacties